19 listopada 2018

"Zanim mnie znajdą" Terri Blackstock

"Dopóki biegnę" była pierwszą książką Terri Blackstock po którą sięgnęłam. Historia oskarżonej o morderstwo Casey na tyle mnie zainteresowała, że nie mogłam doczekać się jej kontynuacji. "Zanim mnie znajdą" również mnie nie zawiodła. Wciągająca fabuła, nieoczekiwane zwroty akcji oraz ukazanie psychicznych rozterek głównych bohaterów to największe zalety tej książki. Jeżeli miałabym się do czegoś przyczepić to chyba jedynie do zachowania samej Casey. Mam wrażenie, że odpuściła już sobie ucieczkę i czeka, aż w końcu ją dopadną. Chce pomóc innym, ale nie myśli w tym wszystkim o sobie i swoim życiu. Jej lekkomyślne zachowanie czasami mnie irytowało.

Nie można zapomnieć również o detektywie Dylanie podążającym za Casey. Wynajęty do odnalezienia kobiety pozwala jej... uciec. Dlaczego to zrobił i czy będzie żałował swojej decyzji? A może odkrył prawdę i odnalazł zabójcę? Tego dowiecie się czytając tę książkę.
Ja tymczasem czekam na kolejną część, bo jestem ciekawa jak zakończą się losy Casey i Dylana.

Ocena: 7/10
Autor: Terri Blackstock
Rok wydania: 2018
Wydawnitwo: Dreams

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Agata recenzuje , Blogger