16 czerwca 2019

"Bezlitosna siła. Kastor" A. Lingas- Łoniewska



Konstanty Lombardzki to bezwzględny i władczy prezes wrocławskiej firmy. Swoją złość i negatywne emocje wyładowuje podczas walk w klatkach, gdzie jako słynny Kastor jest niezwyciężony. Tylko nieliczne osoby wiedzą, że prowadzi podwójne życie.
Anita Sokół to młoda dziewczyna, która ciągle zmaga się z traumą trudnego dzieciństwa. Pracuje jako hostessa w klubie, w którym walczy Kastor oraz podejmuje prace sprzątaczki w biurze Lombardzkiego. Przystojny biznesmen bardzo szybko zawraca jej w głowie. Nieświadoma jego podwójnego życia zakochuje się w nim i odkrywa w sobie siłę, aby w końcu zmierzyć się z przeszłością. Czy jego sekret zabije łączące ich uczucie? A może to Anita okaże się osobą skrywającą wiele tajemnic, z którymi zmierzyć się będzie musiał waleczny Kastor?


Książkę czyta się bardzo szybko, ja ją pochłonęłam w jeden wieczór i nie uważam żeby był to czas stracony, chociaż cała historia jest bardzo przewidywalna. Biedna, piękna dziewczyna, która zmaga się z jakąś traumą spotyka na swojej drodze bogatego mężczyznę, który staje się jej księciem z bajki. Żeby nie było zbyt miło to mężczyzna posiada mroczną przeszłość, z którą oboje będą się musieli zmierzyć. Zazwyczaj kończy się to happy endem, a oni żyją długo i szczęśliwie.
Ile takich książek czytaliście? Ja wiele i zazwyczaj niczym się od siebie nie różniły. 
Tu natomiast całą fabułę uratowały fragmenty z walkami MMA. To było coś nowego, co dodało tej historii świeżości. Trochę za szybko moim zdaniem rozwinęła się relacja między Anitą, a Kastorem. Minęło tylko kilka dni od kiedy się poznali i już zrodziło się między nimi uczucie. Autorka mogła skupić się trochę dłużej na ich wzajemnym poznawaniu i początkowej fascynacji. Biorąc jeszcze pod uwagę to, że Anita bała się mężczyzn to jestem zdziwiona jak szybko się to wszystko potoczyło. Coś tu się nie zgrało i dla mnie niewątpliwie był to wielki minus.
Podobał mi się za to wątek przyjaźni Kastora z Polluksem. I to właśnie ze względu na Polluksa zdecyduje się sięgnąć po drugi tom. Zaintrygowała mnie ta postać, jestem ciekawa jego relacji z Martyną i czuję, że ich historia będzie dużo lepsza niż Kastora i Anity.

Autor: A. Lingas- Łoniewska 
Rok wydania: 2019
Wydawnictwo: Burda książki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Agata recenzuje , Blogger