2 czerwca 2019

"Kobiety nieidealne. Baśka" M. Kawka, M. Hayles




Basia to  kobieta dla której najważniejsze jest luksusowe życie i piękny wygląd. Operacje plastyczne, zabiegi na ciało, drogie zakupy i ekskluzywne wycieczki to jej główne priorytety. U boku bogatego i troskliwego męża nie musi przecież pracować, martwić się o rachunki czy zaprzątać sobie głowy mało istotnymi sprawami. Nawet kiedy zaszła w ciążę i straciła perfekcyjną figurę myślała, że ten stan nie będzie trwał wiecznie. Po porodzie wszystko przecież wróci do normy, a przy dziecku pomoże jej wynajęta opiekunka. Nie spodziewała się jednak, że urodzenie córki to dopiero początek zmian jakie zajdą w jej życiu... Kłopoty finansowe męża doprowadzają rodzinę na skraj bankructwa, a on sam trafia do szpitala. Czy Baśka poradzi sobie sama z problemami i małym dzieckiem wymagającym ciągłej opieki? Na szczęście może liczyć na pomoc swoich niezawodnych przyjaciółek: Magdy, Izy i Joanny. Wraz z nimi wpada na genialny plan zarobienia dużej sumy pieniędzy. Będzie musiała jedynie poświęcić kilka swoich rzeczy, które kiedyś były dla niej bardzo ważne. Czy będzie potrafiła to zrobić?


Po lekturze trzech tomów "Kobiet nieidealnych" nie mogłam doczekać się, aż przeczytam tą część poświęconą Baśce. Muszę przyznać, że od samego początku ta kobieta wywoływała u mnie mieszane uczucia. Mimo, że nie znałam jej zbyt dobrze to miałam wrażenie, że jest rozpieszczona i kapryśna, a wszyscy muszą wokół niej skakać. Gdy dowiedziałam się, że spodziewa się dziecka, a jej życie wywróci się do góry nogami wiedziałam, że czeka mnie wiele zabawnych sytuacji z jej udziałem. Z wielką przyjemnością zabrałam się więc do czytania 4 części "Kobiet nieidealnych" i mogę stwierdzić, że pozytywnie się zaskoczyłam postacią Baśki. Pokazała, że pod drogimi ubraniami i zbotoksowaną twarzą kryje się czuła kochająca żona i może nieidealna, ale opiekuńcza i troskliwa matka, która próbuje poradzić sobie z trudami macierzyństwa. Jak jej to wyszło musicie przeczytać i przekonać się sami. Mi się ta książka bardzo podobała, tak jak i poprzednie części o czterech zwariowanych i  z pewnością nieidealnych przyjaciółkach. 


Ocena: 8/10
Autor: M. Kawka, M. Hayles
Rok wydania: 2019
Wydawnictwo: Replika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Agata recenzuje , Blogger