2 sierpnia 2019

"Między nami chaos" Samuel Miller



"Między nami chaos” to debiutancka książka Samuela Millera, która zdobyła rzeszę wiernych fanów. Zachwycająca okładka i historia, która wraz z głównym bohaterem ma nas zanieść w podróż, pełną przygód i tajemnic.
18-letni Arthur w jednej chwili traci wszystko na czym w swoim młodym życiu bardzo mu zależało. Piękną dziewczynę, przyjaciela oraz stypendium sportowe mające mu dać szansę na dobre studia. Aby pomóc mu dojść do siebie ojciec wysyła go do wujostwa. Tam bardzo szybko odnajduje stary, należący do jego dziadka dziennik. Dziadek, znany pisarz chorujący na Alzhaimera na tydzień przed śmiercią wyruszył w tajemniczą podróż. Nikt nie wiedział co się z nim działo, ani dlaczego to zrobił. 5 lat po jego śmierci rodzina nadal unika tego tematu, więc Arthur postanawia odkryć co tak naprawdę się wtedy wydarzyło. 
Musicie przyznać, że historia wydaje się bardzo ciekawa, dlatego bardzo ochoczo zabrałam się do jej czytania. Niestety bardzo się przy niej męczyłam. Próbowałam odłożyć ją na kilka dni i wrócić do niej po krótkiej przerwie, ale nadal mnie do siebie nie przyciągnęła. Pomysł oraz poruszane w niej tematy są bez wątpienia godne uwagi jednak wykonanie mi się nie podobało. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Agata recenzuje , Blogger