4 sierpnia 2019

"Zapach miłości" Justyna Chrobak


Magda pracuje jako menager restauracji w centrum handlowym. Ambitna i atrakcyjna kobieta ma wiele przyjaciółek, z którymi spędza swój wolny czas, jednak marzy o poznaniu kogoś z kim mogłaby ułożyć sobie życie. Pewnego dnia w drodze do pracy poznaje Roberta.  Mężczyzna od razu wpada jej w oko i bardzo szybko nawiązują romans. Czy Robert okaże się księciem z bajki, a może zupełnie kimś innym? Co zrobi Magda, gdy odkryje kim on naprawdę  jest? Czy wybaczy mu jego kłamstwa?
„Zapach miłości” to bardzo lekka książka, którą czyta się bez wątpienia bardzo szybko, mi zajęło to jeden wieczór.  Znajdziemy w niej niezbyt skomplikowaną historię miłosną z kilkoma dramatycznymi zwrotami akcji. To właśnie problemy w życiu głównej bohaterki sprawiły, że ta cukierkowa historia stała się bardziej znośna. Zaczynała przypominać prawdziwe życie, w którym nie zawsze jest radośnie i czasem trzeba zmierzyć się z problemami. Nie polubiłam Roberta, odebrałam go jako osobę, która sama nie wie czego chce. Bardzo mieszał w życiu Magdy, a powody dla których to robił były dla mnie nie zawsze zrozumiałe. Może gdyby był 10 lat młodszy to jego obawy mogłyby być zasadne, ale dorosły mężczyzna nie powinien się tak zachowywać, bać się co kto pomyśli czy powie. Powinien walczyć o uczucie, którym podobno darzył Magdę. Podobno, bo jakoś nie zauważyłam z jego strony zaangażowania. Magda za to okazała się dosyć naiwna, ale zyskała moją sympatię. Chętnie poczytałabym o jej dalszych zwariowanych przygodach, ale tym razem może bez Roberta u boku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Agata recenzuje , Blogger