15 listopada 2019

"To będą piękne Święta" Karolina Wilczyńska


"To będą piękne święta" to zbiór opowiadań, w których główną rolę odgrywają mieszkanki Jagodna, uroczej miejscowości położonej w Górach Świętokrzyskich. W każdym rozdziale jedna z bohaterek serii wspomina swoją Wigilię z przeszłości. Nie zawsze jak mogłoby nam się wydawać są to wspomnienia radosne. Nie czytałam wcześniej żadnej książki z serii Jagodno, nie znam więc perypetii jej bohaterów, ale ta książka w bardzo prawdziwy sposób pokazuje, że Święta to nie tylko radość i szczęście, bo dla wielu ludzi jest to czas smutku i samotności. Jednak nawet w takich chwilach zwątpienia zawsze trzeba mieć nadzieję, że kiedyś będzie lepiej. 

"To będą piękne święta" to książka której lektura dostarczy czytelnikowi cały wachlarz niezapomnianych emocji. I tych pozytywnych i tych negatywnych. Bardzo ciekawym pomysłem jest dodanie do książki praktycznych porad, z których można stworzyć niepowtarzalne prezenty dla naszych najbliższych. Może któryś z nich uda mi się wykorzystać :)

Jeśli jesteście fanami Jagodna to ta opowieść pozwoli wam powrócić do swoich ulubionych bohaterów, tym razem w świątecznym klimacie. Jeśli jednak  tak jak ja nie znacie tej serii to może okazać się, że lektura tej książki stanie się zachętą do zapoznania się z pozostałymi tomami z tej serii. Ja nie wykluczam, że kiedyś po nią sięgnę, bo bardzo zaciekawiły mnie niektóre osoby.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Agata recenzuje , Blogger