28 maja 2019

"The Brightest Stars. Pożar zmysłów" Anna Todd


Karina przez całe życie wychowywała się w otoczeniu żołnierzy. Jej ojciec, który służył w armii nie znosił sprzeciwu i wprowadzał w domu ciężką atmosferę. Nic dziwnego, że dziewczyna chciała jak najszybciej się wyprowadzić i zacząć nowe życie. Kupiła niewielki domek i rozpoczęła pracę jako masażystka w pobliskim salonie. Obiecała sobie przy tym, że już nigdy nie będzie miała do czynienia z wojskiem, przed czym chroniła również swojego brata.
Pewnego razu do jej gabinetu trafia młody żołnierz Kael. Małomówny i zamknięty w sobie chłopak zaczyna ją fascynować. Dziewczyna próbuje bliżej go poznać, obiecując sobie, że nigdy się w nim nie zakocha. Jednak serce szykuje dla niej inne niespodzianki... Niedługo potem wychodzi na jaw tajemnica łącząca Kaela i jej ojca. Co takiego skrywają mężczyźni i jak ta wiadomość wpłynie na Karinę? 



Pożar zmysłów to najnowsza powieść Anny Todd, autorki popularnej serii After. To moje pierwsze spotkanie z tą pisarką i byłam bardzo ciekawa czy książka przypadnie mi do gustu. Nie zawiodłam się, bo była to całkiem przyjemna lektura, ale pozostał we mnie pewien niedosyt. Oczekiwałam naprawdę gorącego romansu (w końcu tytuł sugeruje, że doznamy tu swoistego pożaru zmysłów), a zastałam jedynie rozniecone iskry. Mam nadzieję, że w kolejnej części ogień naprawdę zapłonie. Poza tym szczegółem  historia okazała się bardzo ciekawa. Mamy tu dwoje młodych, zakochanych w sobie ludzi i przeszkody, które stanęły im na drodze do szczęścia. Tajemnice, kłamstwa, despotyczny ojciec i przede wszystkim piętno wojny, z którym zmaga się Kael i Karina to największe problemy, które zagrażają ich miłości. Czy uda im się je pokonać? Jestem tego bardzo ciekawa.

Ocena: 7/10
Autor: Anna Todd
Rok wydania: 2019
Wydawnictwo: OMGBooks

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Agata recenzuje , Blogger