27 lipca 2019

"Bez przebaczenia" Agnieszka Lingas- Łoniewska


Paulina po tragicznej śmierci swoich najbliższych trafia pod opiekę ojca żołnierza, który nigdy jej nie chciał. Młoda malarka, z artystyczną i zwariowaną duszą nie potrafi odnaleźć się w surowym, wojskowym świecie wypełnionym rozkazami. Gnębiące ją poczucie winy za śmierć matki i brata oraz wyraźna niechęć ze strony ojca i macochy powoduje u niej wielką traumę. Kiedy w miejskiej bibliotece poznaje przystojnego chłopaka wierzy, że w końcu odnalazła bratnią duszę, w tym obcym dla niej miasteczku. Paulina zakochuje się w Piotrze, który pomaga uporać jej się ze smutkiem. Jednak niespodziewanie okazuje się, że chłopak jest żołnierzem, co więcej jej ojciec traktuje go jak syna i zrobi wszystko, aby uchronić go przed własną córką. Czy mu się to uda?

Przeczytałam już kilka książek Agnieszki Lingas- Łoniewskiej i w większości z nich pojawia się podobny schemat. Buntowniczy chłopak z problemami i piękna dziewczyna, której miłość leczy jego serce. Tu jednak było zupełnie inaczej. To właśnie Piotr był tą dobrą, odpowiedzialną i pełną uczucia osobą, a Paulina popełniła kilka błędów, które doprowadziły do wielkiego dramatu. Co takiego zrobiła i czy Piotr będzie potrafił jej wybaczyć? Przeczytajcie koniecznie, mi się ta historia bardzo podobała. Może i była przewidywalna, ale gdy zaczęłam czytać nie mogłam się oderwać dopóki nie poznałam zakończenia, a myślę, że to w książkach jest bardzo ważne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Agata recenzuje , Blogger